Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Σχετικά με εμένα...


Ονομάζομαι Δήμητρα Μιχαλοπούλου και είμαι Ψυχολόγος.
Γεννήθηκα στις 6 Νοεμβρίου του 1989 στην Καλαμάτα από όπου κατάγομαι. 
Το 2007 ξεκίνησα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και το 2012 αποφοίτησα από το τμήμα Ψυχολογίας στο Ρέθυμνο.
Αυτή τη στιγμή πραγματοποιώ και τηλεματικές μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο GUGLIELMO MARCONI της Ιταλίας που βρίσκονται σε εξέλιξη - (Master in Psychological Sciences & Techniques - 2 years).Το παρόν Μεταπτυχιακό στην ψυχολογία και στις τεχνικές της έχει εφαρμογές τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.  Προετοιμάζει κατάλληλα τους επαγγελματίες να εργαστούν σε οργανισμούς και φορείς που παρέχουν βοήθεια και φροντίδα σε άτομα, ομάδες και κοινότητες ενώ τους παρέχει εξειδίκευση στην ψυχοθεραπεία και στις διαδικασίες της.
 Επιπλέον, διαθέτω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από το 2012 και έχω εργαστεί κυρίως εθελοντικά γύρω από τη συγγραφή άρθρων σε περιοδικά και εφημερίδες και website.
Επιπλέον παρέχω εθελοντική συμβουλευτική σε αναγνώστες/στριες των site με τα οποία συνεργάζομαι.
Η κλινική πρακτική μου άσκηση  έγινε με άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά και στον τομέα της ψυχικής υγείας σε δημόσιο Κ.Ψ.Υ.( Κέντρο Ψυχικής Υγείας).
Η πρόσφατη εργασιακή μου εμπειρία ήταν σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. (Κέντρο Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης), το οποίο ασχολείται με την διάγνωση κυρίως αλλά και υποστήριξη μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχών.
Η εθελοντική μου δράση αναπτύχθηκε και γύρω από την παρουσίαση ημερίδων που αφορούν τους γονείς και τα παιδιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου